Forum Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
to naprawde wkurza...
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi > Archiwum / Informator

Autor Wiadomość
aneczka
Tanie piwo



Dołączył: 09 Wrz 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: morąg

to naprawde wkurza...    

Kurde!!! ja mam dosc tych wszystkich morąskich sklepów!!! wczoraj w groszku o maly wlos i kupilabym sok przeterminowany! poszlam wymienic na nowy i okazalo sie ze wszystkie byly po terminie waznosci! zrobie jeszcze jedna reklame... sprawdzajcie daty waznosci w bialym sklepie na sienkiewicza... tam tez dosc czesto sprzedawana sa rzeczy poterminie... rozumiem zeby jeszcze byla jakas ich nizsza cena no ale to smiech na sali ze ja mam wydac kase za cos co nie nadaje sie do spozycia! ehh juz mam nadzieje ze sie wyzaliłam... aaaaa jeszcze jedno! uwazajcie na panie na poczcie... dosc czesto zdaza im sie pomyslic w wydaniu kasy w okienku! zawsze za malo...

PISZCIE NA JAKIE SKLEPY WARTO JESZCZE ZWRÓCIC UWAGE W MORAGU! Z GORY DZIEKUJE!!!


Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 22:13, 20 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

ja tam sie nie znam na sklepach, ale stosunkowo czesto bywam w Żabce i jeszcze przeterminowany "soczek" Twisted Evil mi sie nie trafił Laughing hmmm z groszkiem też mam miłe w sumie wspomnienia. ale to prawda wkręcają wałki jak mogą Razz po prostu trzeba zawsze sprawdzac ta date. chociaz i yo nie daje 100% pewności - bywały jakies historie z zamiana dat produkcji/wazności.
Co do pań z poczty również problemów nie miałem gdyż od dłuższego czasu dostaje kase na konto Very Happy a opłaty... no cóż - może to napiwki Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 10:28, 21 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Ja to kiedys kupilem zilony soczek........myslalem ze to o smaku kiwi...a tu czytam sok pomidorowy....:)Mysle sobie jebly im sie etykietki czy jak??Ale nie!Soczek byl 10 miechow po terminie waznosci.....Zecz sie dzala w sklepie o niebieskiej barwie na ulicy Pułaskiego.....Odrzadzam....

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 15:09, 21 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

hmm,a ja dosc czesto laze po sklepach i nigdy mi sie cos takiego nie przytrafilo...nawet jak robilem w realu,to nikt nie mial o to pretensji,ani ja nic takiego nie kupilem...
Post Sob 22:20, 24 Wrz 2005
 
qwerty
Gość






   

uwaga jeszcze na przeterminowane i śmierdzące mięsko w Biedronce i w Plusie na działach mięsnych !!!
Post Nie 22:47, 25 Wrz 2005
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Hehe a sie w miesko w supermarketach nie zaopatruje. Wiem ze sprzedaja takie nieswize produkty wiec sie tam nie zapuszcczam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 9:05, 26 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

hahaha,no wlasnie.kiedys chcialem ojcu jakis obiadek zrobic,a ze byla sobota po 19-ej, to zostalem zmuszony isc do biedronki,kupilem kurczaka,a tu dupa...otworzylem i jak jeblo smrodemi jakis taki oblesny byl...eh jak to mozna w ogole jesc.
Post Wto 11:29, 27 Wrz 2005
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Nom i widzisz nie kupuj nic w supermarketach Razz

Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 13:31, 27 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
qwerty
Gość






   

konkretnie to chodzi mi o działy mięsne "dołączone" do hiperbiedronki i hiperplusa - tam też można trafić na mięsko świeże inaczej
Post Wto 20:45, 27 Wrz 2005
 
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

ja sie przyłączam do Grabka - nigdy mi sie cos takiego nie zdarzyło. moze dlatego ze ogolnie mało łaże po sklepach. matka za to przyniosła kiedyś przeterminowane....jajka Shocked Idea Question robi jajecznice rozbija jajko - chlap - zielone Confused ale nie wiem gdzie kupila. w sklepie jakims. co do mieska to po tch różnych programach telewizyjnych faktycznie lepiej nie kupować w supermarkietach "świeżego" mięsa Confused

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 12:04, 29 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

No mproponuje takie nazwy dla "swiezego mieska" jak : miesko wolowe-ostatnie namaszczenie,kielbaska wiejska-nekroszynka, albo wolowinka 5 kolorkow Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 12:53, 29 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Czerniak
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

a slyszeliscie o potrojnym zyciu kurczaka?? lezy sobie taki kurczaczek lezy nikt go nie kupuje zaczyna robic sie zilony, wiec go myja, i znow sobie tak lezy i znow robi sie zielony, wtedy biora go do rozna i tak powstaje kurczak z rozna i piecze i piecze sie tam przez kilka dni,ale nikt nie chce go kupic wiec robia z niego jakas gotowa potrawke,albo sprzedaja w jakichs porcjach, w ten sposob jeden kurczak moze przechodzic taka droge nawet przez misiac az w koncu zostanie sprezdany!!!! wiem to z pewnych zrodel:)

Post został pochwalony 0 razy
Post Sob 14:36, 01 Paź 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Nom to juz mi wiecej nie zjem kurczaka z rozna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Post Sob 19:39, 01 Paź 2005
 Zobacz profil autora
Vini the Pig
Moderator



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Szczecin

   

A moze nam cos o zarciu w McDonald's powiesz?

Post został pochwalony 0 razy
Post Sob 20:00, 01 Paź 2005
 Zobacz profil autora
Szymon
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

Świniak- ty uważaj, bo zaraz na ruszt trafisz Razz I gwarantuję Ci, że drugiego życia nie będzie Very Happy Chyba, że jako pasztet Wink
A tak na serio, to widział ktoś film o filmie Constar, która sprzedawała swoje "produkty"(wędliny) w Biedronkach? Toż to obrzydliwe jest! Teraz ich na półkch nie widać, ale pewnie dlatego,m że firma zmieniła nazwę Confused


Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 11:30, 17 Paź 2005
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Nie 6:50, 20 Paź 2019
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin