Forum Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
brak kultury wyższej
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi > Archiwum / Kultura, sport, imprezy

Autor Wiadomość
basik
Tanie piwo



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolica

brak kultury wyższej    

Dlaczego w Morągu nie dzieje sie nic na poziomie?? właśnie się dowiedziałam, że w Sztumie 07.09.2007 zagra koncert zespół Hey. Sztum jest mniejszym miasteczkiem a jakoś mają ambicję na organizowanie takich rzeczy. dodam ze w tamtym roku grał tam KULT Shocked w morągu jedynie disco polo...ehhh

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 0:16, 11 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
koniu
Wino do 10 zeta



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Wilnowo

   

Po pierwsze w pierwszym poscie nie zaklada sie tematu. Po drugie, a byla ty kiedy na koncercie w kogucie? No moze to nie Kult <uuu>, albo Hey <uuooouuu>, ale disco polo to bym tego raczej nie nazwal.

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 18:38, 11 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
fsn
Drogie piwo



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cztery struny świata

   

no wlasnie. kogut to spoko "instytucja" i czasami sie cos tam ciekawego dzieje wiec zapraszamy na koncerty do 44.

Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 14:20, 13 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
pananderson
Tanie piwo



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA

   

a JAK SIE PODPADNIE I PO MORDZIE DOSTANIE to i policjant na miejscu-ale nie wiem czy moze dzialac pijany bo oni zawsze sa na sluzbie...

Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 11:11, 02 Paź 2007
 Zobacz profil autora
Szymon
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

Wydaje mi się, że Sztum wypromował dzięki zlotowi garbusów. Ta impreza ma już dość bogatą tradycję i grało tam już sporo znanych bandów. U nas czegoś takiego jeszcze nie było, ale kto wie. Co do koncertów wogóle, to również polecam zobaczyć jak to wygląda w pubie Ebola. A nuż się spodoba?

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 19:03, 10 Paź 2007
 Zobacz profil autora
Bartek
Drogie piwo



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka. stąd nie widać

   

Morąg zbyt nieznany jest... Musiałby się czymś wypromować, jak np. Gołdap. Małe miasto, ale zainwestowali w jednostke wojskową i są już powiatem. Może i nasze władze by nad jakimś promowaniem pomyślały... Tam co tydzień coś się dzieje.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bartek dnia Sob 0:20, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Post Śro 20:10, 10 Paź 2007
 Zobacz profil autora
folkowo
Tanie piwo



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

folkowo.pl    

Witam

Jestem organizatorem festiwalu folkowego, który w Ostródzie odbywa się poraz czwarty już. Dzięki współpracy z Urzędem Miejskim z roku na rok udaje się zapraszać coraz lepsze zespoły. Z tegorocznymi można się zapoznać na stronie folkowo.pl Dwa lata temu zorganizowalem go poraz pierwszy w morągu. Ówczesnym dyrektowem Centrum Kultury był Leszek Biernacki, odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku. Myślałem ze wzorem Ostródy i u Was będzie możliwość promowania muzyki folkowej. Niestety zmienił się dyrektor i obecny woli wydawać pieniądze na gwiazdy typu Bogdan Łazuka i takie tam, zamiast kontynuować coś co się zaczęło a co może rozwinąć się na większą skalę. Twierdzi bowiem że jak się nie ma pieniędzy (???) to się nic nie organizuja a wogóle Morążanie nie chcą muzyki folkowej. Ciekawe stwierdzenie zważywszy na fakt, że w Morągu naprawdę niewiele się dzieje jeśli chodzi o imprezy kulturalne. Poruszyłem ten temat ponieważ interesuje mnie czy w Moragu faktycznie nie ma miejsca na tego typu muzykę. W zeszłym roku akurat na zaproszenie restauracji Park wystąpiły 3 zespoły góralskie, ludzie bawili się przednio. W tym roku jest mozliwość również zorganizowania ciekawej imprezy ale czy jest na to miejsce w Morągu?? Czekam na sugestie.

Pozdrawiam Mariusz Kuś
folkowo.pl


Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 21:00, 16 Kwi 2009
 Zobacz profil autora
koniu
Wino do 10 zeta



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Wilnowo

   

W Moragu jest miejsce na wszystko najwidoczniej tylko nie na profesjonalizm Sad

Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 10:17, 17 Kwi 2009
 Zobacz profil autora
Szymon
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

Trudno jest mi mówić za wszystkich morążan. Od siebie mogę tylko powiedzieć, że to fajna inicjatywa. Gdyby w Morągu zagrał taki Shannon to od razu byłoby weselej. A skoro poprzednie koncerty się udały, to czemu nie zrobić kroku dalej? Do odważnych świat należy.

Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 16:01, 17 Kwi 2009
 Zobacz profil autora
rympalinski
Tanie piwo



Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Re: brak kultury wyższej    

quote:
Originally posted by basik
Dlaczego w Morągu nie dzieje sie nic na poziomie?? właśnie się dowiedziałam, że w Sztumie 07.09.2007 zagra koncert zespół Hey. Sztum jest mniejszym miasteczkiem a jakoś mają ambicję na organizowanie takich rzeczy. dodam ze w tamtym roku grał tam KULT Shocked w morągu jedynie disco polo...ehhh


the Wink gustibus non est disputantum...

dla mnie akurat HEY nie jest "kultura na poziomie" o...gdyby taka maryla rodowicz wystapila.....albo ta bladyna z dlugimi wlosami co zwariowala z powodu hodowli psow...


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 16:27, 25 Cze 2010
 Zobacz profil autora
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

No Violetta to myślę, że rzeczywiście poziom reprezentuje. Bo przecież nie pion. Znaczy tego, awersję mam, trauma z dzieciństwa, wiecie.

Jak organizujemy koncert życzeń, to ja chcę Para Wino.

edit:
a może Violetta i Para na jednej scenie? To byłoby coś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pioter dnia Pią 19:00, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Post Pią 19:00, 25 Cze 2010
 Zobacz profil autora
rympalinski
Tanie piwo



Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

   

quote:
Originally posted by Pioter
No Violetta to myślę, że rzeczywiście poziom reprezentuje. Bo przecież nie pion. Znaczy tego, awersję mam, trauma z dzieciństwa, wiecie. Jak organizujemy koncert życzeń, to ja chcę Para Wino.
edit: a może Violetta i Para na jednej scenie? To byłoby coś.


No ja bym chcial K.Krawczyka albo cos....
Wszystko jest sprawa umowna....
jak (watpie) zaloze jeszcze raz kapele bedzie sie nazywala wlasnie
The Guests est non disputandum
(a teraz sobie przetlumaczcie...) ...Wink


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 20:51, 25 Cze 2010
 Zobacz profil autora
Bartek
Drogie piwo



Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z daleka. stąd nie widać

   

Przeczytałem nazwę tematu i myślałem, że chodzi o kulturę wyższą z prawdziwego zdarzenia, a tu Hey i Kult... padłem Laughing Ze swojej strony polecam koncerty w Pałacu Dohnów, jeszcze niedawno były fortepianowe, skrzypcowe itd. Teraz nie wiem, już jakiś czas nie byłem. To się nazywało "Muzyka w pałacowych pokojach" albo coś koło tego.

Post został pochwalony 0 razy
Post Sob 0:18, 26 Cze 2010
 Zobacz profil autora
teddyhc
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morongo

   

Hey to w Morągu grał...jakieś +/- 7 lat temu
Myślę, że nie ma się co ograniczać wyłącznie do zespołów z Polandu (większość z tych "topowych"miałem okazję widzieć i niestety polscy wykonawcy grają słabe koncerty )
Daruję Wam jednak swoją listę życzeń, bo i tak nic w tej materii się nie zmieni...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez teddyhc dnia Sob 8:09, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Post Sob 8:06, 26 Cze 2010
 Zobacz profil autora
Ore
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków północy-Morąg

   

Pink Freud to kultura wyższa? Dzisiaj grają w Dobrym Mieście.
W Dobrym Mieście.
Kurwa.
Dobre.
Miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 8:05, 28 Cze 2010
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Pon 3:35, 21 Paź 2019
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin