Forum Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Wspomnienia ze starych czasów :)
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi > Archiwum / Życie codzienne / Media, komputery itp.

Autor Wiadomość
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

Wspomnienia ze starych czasów :)    

ja pamietam jak u kumpla zagrywalem sie na atari xl w "policjanta" "strażaka" w ( i tu jeden z niewielu tytułów jakie znam na ta maszyne ) Pitfalla, w River Raid. Później nadejszla era Pegasusa - Contra (rządzi do dziś ) Mario itd. pozniej wiadomo PSX w miedzyczasie kilka razy Amiga (Sensible!!! - BTW Grabek Pleja przegrałeś w sensibla Laughing ) a teraz mało sie gra Sad jak z Wami Question

post nr 800 Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 11:46, 15 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Noom satre dobre czasy.Ja niestety swoj przygode zaczalem od grania na pegazusie.Mario super gierka byla.Teraz malo kto pamieta o starym poczciwym Pagasusie czy tez Amidze Sad

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 12:52, 15 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Vini the Pig
Moderator



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Szczecin

   

Pierwsze bylo Comodore64. Te niezapomniane wrazenia zwiazane z regulacja glowicy przy kazdej zmianie gry Smile . Potem duza luka i pegazus. Mario, Contra to bylo cos, chociaz jeszcze nigdy maria normalnym trybem nie przeszedlem. A teraz te Pc sa takie bezduszne Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 14:20, 15 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Bezduszne??? Sad To zalezy jeszce jakie...hajbys mial dobry sprzet to bys tak nie mowil Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 14:23, 15 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

Ej aj tam se od janka pożyczyłem Raymana 3 po polsku i tłumaczenie jest zajebiste Very Happy wchodze do nowej lokacji a tu głos pomocnika "eeee same pasztety i do tego stare" itp Wink mi sie tam podoba. za lat iles tam dzisiejsi 10 latkowie beda z nostalgia wspominac Unreal Tournament 2004. to bardziej tesknota za dziecinstwem niz za grami, bo w sumie teraz sa ciekawsze. tyle ze mniej wyobraźni potrzeba...

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 16:24, 15 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

heh,diler...tez pamietam te piekne czasy atari...swoja droga gdzies na strychu jeszcze lezy...moze i nawet dziala:D a czasy sensibla..jeszcze sobie w niego pogrywam:)z tym plejem to jest fart cholerny...po drugie musisz go od mariana odzyskac.
do tego jeszcze mam w pamieci wakacje 9 lat temu,kiedy nadeszla era amigi i zarywanie nocy w civilizacje,sensibla i theme park:D
Post Pią 9:07, 16 Wrz 2005
 
Tresor
Piwo



Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

Zdecydowanie najlepsze czasy to Amiga - ja miałem 500 która potem przerobiłem na 500 + dokupiłem do niej monitor i tak służyła mi około 7-8 lat. Dzisiejsze gry ledwno co posiadają tą grywalność co te kiedyś które powstawały na Amige. Jednym słowem piękne czasy.

Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 20:24, 18 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Co do grywalnosci to sie wpelni zgodze.Producenci wymyslaja teraz takie kosmiczne wymagania ze dla zwyklego szaraka to zaduzo...a wywalac kupe kasy na zajebistysy sprzet to szkoda.

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 20:49, 19 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

tyle sie kiedys gralo w rozne gry:) teraz to JESLI zechce mi sie w cos popykac,to gram w FMa albo Civilization III /komp/ i iss/konsole,jako ze nie mam pada na kompa/ reszta mi jakos nie podchodzi.
Post Sob 23:02, 24 Wrz 2005
 
qwerty
Gość






   

a pamiętacie gry w stylu "dwie kreski gonią trzecią" ??
Post Nie 23:17, 25 Wrz 2005
 
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

Question Question Question takiej gry (dosłownie takiej) nie pamiętam, ale było mnóstwo takich z mizerną grafiką - choćby na spectrum czy atari. asteroids na przyklad. mozna powiedziec ze kilka kulek i kilka kresek o siebie uderza Razz

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 9:40, 26 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Hehe kiedys takie gierki to byla super nowosc i zajebista grafika Smile Teraz to juz wiadomo co o tym kazdy mysli....

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 10:28, 26 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Szymon
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

Oooo- pamietam dobrze noce zarwany przy Commodorcu. Nawalało się w Rick Dangerous, Test Drive'a, River Raid'a itd.itp. Te gry na prawdę coś w sobie miały. Może ludzie mieli więcej pomysłów do wprowadzenia? A może to przez to że się gówniarzem było i podobało się wszystko co wpadło w łapy?

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 19:08, 05 Paź 2005
 Zobacz profil autora
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

A pamietaci gre Metal Slug??Gralem we wszystkie czesc i nie chwalac sie wszystkie przeszedlem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 19:29, 05 Paź 2005
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Śro 5:13, 26 Lut 2020
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin