Forum Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Jakie teksty piosenek preferujesz ?
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi > Archiwum / Rozrywka / Muzyka

Autor Wiadomość
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

Jakie teksty piosenek preferujesz ?    

czy wg Was muzyka powinna byc o milosci przezyciach wewnetrznych autora itp, czy powinna poruszac kwestie nie wiem "spoleczne"-bieda, wojny itp? ja slucham i takiej i takiej muzyki ale moze sie zdarzy ktos kogo szlag trafia jak slyszy "reprezentuje biede" czy cos takiego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pioter dnia Pon 9:37, 26 Wrz 2005, w całości zmieniany 1 raz
Post Pią 19:33, 19 Sie 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

moze powiem tak,bedzie to ckliwe i pompatyczne,ale... piosenka musi mowic o wszystkim,bo zaciesnienie kregow tekstowych prowadzi do nudy...choc uwazam,ze teksty hip-hopowe sa bez sensu i "suczki" powinny byc zabronione,bo to oglupia moja godnosc osobista
Post Pią 11:08, 16 Wrz 2005
 
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

quote:
Originally posted by Jak zwykle mający rację Smile Grabek
"suczki" powinny byc zabronione,bo to oglupia moja godnosc osobista

masz rację. i myślę że zwłaszcza żenśkiej części publiki to uwłacza, ale hmm jednak ktoś tego słucha i się nie przejmuje - dziwne


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 13:37, 16 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

bo gatunek tej muzyki tak zniszczyl umysly odbiorcow,ze nie sa w stanie zrozumiec tresci plynacych z tego typu muzyki...sluchaja tylko /banalnych/ bitow.
Post Pią 13:45, 16 Wrz 2005
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

A dlaczego nie ma tekstow muzycznych o swinkach??Smile Smile :)Pisze na temat wiec sie nie czepiac prosze.

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 20:51, 19 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

nie chce byc wscipski i arogancki,ale ja za podobna aluzje dostalem ostrzezenie:)
Post Sob 22:41, 24 Wrz 2005
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Ja juz tez raz dostalem ostrzenie.Wypowiedzalem sie na temat wiec nie moge dostac ostzrezenia. Sa teksty o psach Smile kotach to czemu nie mam byc o swinkach???

Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 9:02, 25 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

ale jak mowisz o swiniach,to kazdy podswiadomie wie,o co chodzi;d
Post Nie 9:44, 25 Wrz 2005
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Wcale mi o to nie chodzilo. Nawet o tym nie pomyslalem. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 13:59, 25 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

a co powiecie na teksty o niczym?? jak to robi np. plebania:) moim zdaniem to bardzo dobry pomysl,nie trzeba sie wsluchiwac,analizowac...tylko ciekawe heja heja,czy cos tam
Post Nie 18:43, 25 Wrz 2005
 
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

a tu sie mylisz Razz na plycie Randalena to nie wiem czy chlopaki wiedzieli o czym spiewaja, ale na Katharinga sa piosenki o dresach, o koksach, o negatywnym wpływie kościoła na nasze życie i żeby nie kopać leżącego Laughing
ale wracajac do tematu ja tez lubie piosenki o niczym - przynajmniej nie udaja ze chodzi im o cos waznego albo ze spiewaja o swojej prawdziwej milosci Confused


Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 18:53, 25 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

a to przepraszam...zwracam honor...tworczosc plebanii jest mi jedynie znana w postaci wspomnianej randaleny
Post Nie 19:07, 25 Wrz 2005
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

Mi tam sie podob muzyka techno tam tez nie ma zadnych tematow i muza jest o niczym Very Happy Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 20:35, 25 Wrz 2005
 Zobacz profil autora
Gość







   

"muzyka" powiadasz...

Admin: koniec offtopa
Post Nie 21:13, 25 Wrz 2005
 
tedek
Gość






   

To tak jakby zapytac, o czym miałyby być wiersze,filmy,ksiażki,itp.!!! Temat chyba troche z kosmosu. Życie ma tyle różnych aspektów,ze każdy może uprawiać swoje poletko wedle własnych upodobań, czy sie myle?
Post Nie 23:41, 25 Wrz 2005
 

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Śro 10:05, 26 Lut 2020
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin