Forum Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Now playing
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi > Archiwum / Rozrywka / Muzyka

Autor Wiadomość
teddyhc
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morongo

   

Arczi polecam ten szit, u mnie od kilku dni namber łan. Powinieneś to strawić. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 7:05, 29 Mar 2007
 Zobacz profil autora
Hubby
Moderator



Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 862
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mohrungen

   

quote:
Originally posted by Arczibald777
No kompozycje to oni mają. Very Happy Hubby a jak tam ich kompozycyje? Jak sądzisz? Czad jak hooj? Twisted Evil Very Happy


Arczi kompozycje jak hooj Twisted Evil takie współczesienie z hipisiałe Very Happy


teddyhc to to takie troche faith no more mi przypomina, fajne może być


Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 7:42, 29 Mar 2007
 Zobacz profil autora
fsn
Drogie piwo



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cztery struny świata

   

quote:
Originally posted by teddyhc
Arczi polecam ten szit, u mnie od kilku dni namber łan. Powinieneś to strawić. [link widoczny dla zalogowanych]


wokal podobny do tego z Life of Agony


Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 9:48, 29 Mar 2007
 Zobacz profil autora
Hubby
Moderator



Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 862
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mohrungen

   

o no noooo dokładnie

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 10:15, 29 Mar 2007
 Zobacz profil autora
teddyhc
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morongo

   

quote:
Originally posted by fsn
wokal podobny do tego z Life of Agony

no ja również miałem takie skojarzenia po pierwszym razie, a że River runs red to jeden z moich ulubionych albumów, wiec i Volbeat mi wszedł bez popitki.


Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 21:40, 29 Mar 2007
 Zobacz profil autora
Arczibald777
Drogie piwo



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wenecja Mazowsza-Sun City Kwatera Mobilna

   

Fajcaty chłopaki maja jak trza! Laughing A jeśli są z Danii i w dodatku taki wokal to fajne fajne fajne.
"RRR" faktycznie zajebisty album Keith'a i spółki.
ps. POWER SOLO i GODLESS WICKED CREEPS tez reprezentuja Danię tak apropo. A jeśli jesteśmy już przy Skandynawii to Misiek posłuchaj takiego megaszitu Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdro z Warmii


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 9:06, 30 Mar 2007
 Zobacz profil autora
fsn
Drogie piwo



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cztery struny świata

   

quote:
Originally posted by teddyhc
quote:
Originally posted by fsn
wokal podobny do tego z Life of Agony

no ja również miałem takie skojarzenia po pierwszym razie, a że River runs red to jeden z moich ulubionych albumów, wiec i Volbeat mi wszedł bez popitki.


no ja tez swego czasu katowałem River Runs Red. Fajna płytka - ma przypierdol. No ale teraz Life of Agony to juz nie jest te Life of Agony co kiedys


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 16:28, 30 Mar 2007
 Zobacz profil autora
koniu
Wino do 10 zeta



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Wilnowo

   

[link widoczny dla zalogowanych]
Mozecie sie smiac, ale mi to naprawde lezy Very Happy Podeslal mi to Golab. Hubby, zapros ich na RM Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 17:30, 24 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
Hubby
Moderator



Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 862
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mohrungen

   

quote:
Originally posted by koniu
http://www.orchid.end.pl/
Mozecie sie smiac, ale mi to naprawde lezy Very Happy Podeslal mi to Golab. Hubby, zapros ich na RM Twisted Evil


nie podoba mi sie ten SZIT


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 6:33, 25 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
Gołąbek
Amator tanich win



Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

   

w jedenym kawalku maja dwa fajne patenty, ale reszta za bardzo taka chujowata

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 12:11, 25 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
fsn
Drogie piwo



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: cztery struny świata

   

no takie to kluchowate wszystko:P nie podoba mi sie..... za to mam tu swietna polska kapele (treoche takie dla fanow meshuggah:D) [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Post Sob 8:41, 28 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
Gość







   

a ja coś bałkańskiego.juz od miesiąca nie dają mi o sobie zapomnieć [link widoczny dla zalogowanych]

taa.wiem,że zaraz zbierze się grupka krytykantów, ale słucham właśnie nowego singla vavamuffin.moim zdanie cóś fajnego.szczególnie remix kadubry.ehhh..już się nie mogę doczekać nowej płytki,może na koncertach juwenaliowych nowy materiał będzie grany[/url]
Post Sob 20:43, 28 Kwi 2007
 
Szymon
Moderator



Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg

   

Peeping Tom- dopiero dorwałem i ... łał... Jestem miło zaskoczony Smile Ciekawa fuzyjka pop, rocka i hip hopu. No ale kazdy juz pewnie slyszal Smile

Pogodno - Opherafolia- jak na razie to jestem rozczarowany. Sflaczałe to wszytko jakieś na tej płycie i bez powera. Zobaczymy jak posłucham więcej, ale nie wydaje mi się żebym zmienił zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 18:20, 30 Kwi 2007
 Zobacz profil autora
Gość







   

pogodno też ostatnio słyszałem.mam te same odczucie. w wawie grają na juwenaliach,przejadę się,zobaczy się jak to na żywca brzmi
Post Pon 18:23, 30 Kwi 2007
 
Ore
Administrator



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków północy-Morąg

   

Jedziesz do wawy na juwanalia????

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 21:02, 30 Kwi 2007
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Nie 10:42, 27 Maj 2018
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin