Forum Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
wjazd papieza na ziemie polskie
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Morąskie Forum Wolnej Wypowiedzi > Archiwum / Życie codzienne / Polityka, religia, filozofia

Autor Wiadomość
Vini the Pig
Moderator



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Szczecin

   

Jak cie nie chce cie proboszcz puscic piszesz do biskupa i ten juz napewno ci problemow robil nie bedzie. To ze cie nie puszcza jak przyjdziesz i powiesz ze nie chcesz nalezec do kosciola to oczywiste, ale jezeli bedziesz sie trzsymal swojej wersji to wczesnieju czy pozniej sie zgodza. Natomiast czesc ludzi nie ma dosc silnej woli zeby swoje "wychodzic". Inna kwestia jest to ze wiele osob nie wie ze moze odejsc z kosiola bez jakichkolwiek konsekwencji.

Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 21:50, 04 Kwi 2006
 Zobacz profil autora
Gość







   

i tu sie zdziwisz...bo w momencie pisania listu do biskupa /co sam robilem/ ten mi odpisal,ze tylko proboszcz mojej parafii moze mnie wypisac.sprawdzilem to w prawie kanonicznym i rzeczywiscie tak jest...
oczywiste to jest,bo to jech ich zakichany obowiazek..ale z kazdym wypisaniem psuje sie ich statystyka,wiec kurczowo sie trzymaja tego,bys zostal..a co ja dziecko jestem,niespelna rozumu,zeby kilkakrotnie do niego lazic..jak idziesz jakas sprawe zalatwic w urzedzie,to tez musisz pare razy za tym samym biegac,a pani w okienku mowi ci ze tego nie wykona bez rzadnego powodu??

zmienie troszke temat...ostatnio kardymał dziwisz zakomunikowal,ze bardzo zlym pomyslem sa wybory w maju,po papiez przyjezdza..a co ma piernik do wiatraka??to ma byc miesieczna laba?ciemnogrod totalny...dobrze,ze rzad sie troche opanowal i olal to
Post Wto 22:16, 04 Kwi 2006
 
Vini the Pig
Moderator



Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Morąg/Szczecin

   

A ja to rozumiem. Znasz sposob myslenia pisu. Wybory w maju zbiegly by sie z pielgrzymka papieza i wzmozona aktywnoscia religijna polakow, co bez watpienia by wykozystal pis, reklamujac sie jako partia religijna itd. Dziwisz chce poprostu rozdzielenia religi i polityki, a ty chyba masz podobne poglady, zreszta ja tez.

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 9:49, 05 Kwi 2006
 Zobacz profil autora
Gość







   

ale przez to sam ingeruje w zycie polityczne mowiac kiedy moga byc wybory,a kiedy nuie
Post Śro 18:48, 05 Kwi 2006
 
Pioter
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 1917
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: /dev/null

   

quote:
Originally posted by Grabster
strasza


Shocked
moze powiesz o co chodzi ??


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 14:26, 07 Kwi 2006
 Zobacz profil autora
Gość







   

no i kolejna paranoja.jak podaje portal wirtualnemedia.pl dzien 26 maja,ma byc wolnym od pracy i szkoly:| nosz cholera,czy nam az tak sie dobrze powodzi?
Post Śro 17:31, 17 Maj 2006
 
speedy12
Spirytus rektyfikowany



Dołączył: 07 Wrz 2005
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: mam wiedziec

   

widzisz Grabek, według naszych wladz przyjazd Benka to swieto Smile ale ja tam do pracy nie ide i mam dlugi weekend, wiec nic do tego nie mam Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 14:57, 18 Maj 2006
 Zobacz profil autora
sokołówka
Drogie piwo



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu

   

ach...niech świętuja co chcą (tylko nic związanego z obecnym rządem)..ważne że nie musze uczelni odwiedzac...postrafffiem fszystkich polakufff!!! jupi

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 15:07, 18 Maj 2006
 Zobacz profil autora
Gość







   

z tych studiow to bym sie tak nie cieszyl.wcale nie jest powiedziane,ze bedzie wolne.
Post Czw 15:49, 18 Maj 2006
 
sokołówka
Drogie piwo



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu

   

obada się jak 26 będzie wyglądał..szkoda że połowy reklam nie będą puszczali..zawsze lubiłam byc manipulowana przez media }=)

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 16:39, 18 Maj 2006
 Zobacz profil autora
Gość







   

zreszta w piatek i tak mam wolne,wiec z tego wzledu to mnie to raczej nie obchodzi.ale bedzie mozna wczesniej rockmajowke zaczac :> chyba,ze tez zabronia.
no tak te reklamy higieny intymnej tak mnie dobijaja.powinni tego w ogole zabronic Laughing
Post Czw 16:45, 18 Maj 2006
 
sokołówka
Drogie piwo



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu

   

najlepszy jest seks pod prysznicem w reklamie żelu pod prysznic...takich rzeczy nalezy się strzec...to do grzechu ewidentnie namawia

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 16:51, 18 Maj 2006
 Zobacz profil autora
sokołówka
Drogie piwo



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu

   

nie mam w piątek zajęć...sia la la la la...chyba pójde do kościółka...żarcik..dzięki Benek za wizyte w naszym kraju...hihihi...jupiiii

Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 16:24, 23 Maj 2006
 Zobacz profil autora
Gość







   

kurde.rektorskie sa??nosz KURWA!!!to kiedy ja kola pozaliczam,jak tylko w piatek sa konsultacje.czas chyba jakas manifestacje przeciw tej paranoi zrobic,bo juz mnie kurwica bierze Sad

do tego rockmajowke odwolali.

moja cierpliwosc juz sie konczy.
Post Wto 17:10, 23 Maj 2006
 
sokołówka
Drogie piwo



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu

   

zjedz pora..to Ci przejdzie..jedź do Krakowa i Mu powiedz, co jest nie ten tego..

Post został pochwalony 0 razy
Post Wto 17:37, 23 Maj 2006
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Wto 5:20, 18 Lut 2020
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin